راه نو
راه نو

راه نو

چگونه میشه در هر لحظه و بی توجه به اونچه اتفاق افتاده مثبت و در مدار خواسته ای که داریم باقی بمونیم؟

ساده است، کافیه چنین چیزی رو انتخاب کنی!

بسیاری از افراد فکر می کنن زمانی که اوضاع و شرایط دقیقا مطابق اونچه می خواستن پیش نرفته، باید تو لاک خودشون فرو برن و زانوی غم بغل کنن...

اما یادت باشه دوست خوبم، این رفتار، یک رفتار اردک مآبانه است و عقابها هرگز اینگونه رفتار نمی کنن. البته که ممکنه در طول مسیر دستیابی به هدفت، زمان هایی پیش بیاد که نا امید بشی. اما اگر واقعا باور داشته باشی که بالاخره به اونچه میخوای میرسی و تنها کاری که لازمه انجام بدی اینه که در فرکانس و مدار خواسته ات باقی بمونی تا در نهایت اونچه میخوای ظاهر بشه، هرگز اسیر این دام نمیشی و همواره سعی می کنی مثبت و در مسیر صحیح باقی بمونی. سعی می کنی از دیدگاهی متفاوت به اونچه اتفاق افتاده نگاه کنی تا بتونی در مدار خواسته ات باقی بمونی و در دام افکار منفی و یاس آور نیفتی!

باید آگاهانه تصمیم بگیری که از منظری مثبت و متفاوت به اون واقعه ناخوشایند یا اون افکار منفی نگاه کنی... باید بتونی به خدا و کائناتش اعتماد کنی و ایمان داشته باشی که کائنات داره قدم به دقم تو رو به مسیر صحیح هدایت می کنه، مسیری که تو رو به اونچه میخوای میرسونه.

پس آروم باش، رها باش، تمرین هات رو دنبال کن و روی خودت کار کن و به خدا و کائناتش اعتماد کن... در اینصورت مطمئن باش که دستیابی تو به هر اونچه که میخوای تضمین شده است.

امیدوارم که همواره شاد، سلامت و ثروتمند باشی

محمد امین عرفانی زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد